Keep it on the inside this time

har typ halvt varit deprimerad och jävligt glad på samma gång idag. nejmen, när jag åkte in till skolan idag så läste jag en ny artikel om dougie. och för er som läser min blogg men inte riktigt har koll på mcfly så kommer detta bli väldigt förvirrande men whatevz. där stod det iallafall om hur han hade försökt ta livet av sig precis innan han blev skickad på rehab. blev så jävla shockad och ledsen att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. var seriöst bara några sekunder ifrån att börja storgråta på tunnelbanan. visste ju att han var deprimerad och vissa av hans problem men att han var så nära att ta livet av sig.. kändes ungefär som den där kvällen för snart två år sedan (fast lite värre) då jag gick in på twitter och tom hade skrivit en tweet om hur dougie precis hade åkt in på rehab. fick världens klump i halsen och kände mig helt tom typ. 
är så otroligt glad och stolt över honom att han lyckades komma ut ur det där och mår bra nu. vet inte riktigt vad jag skulle göra om det hände honom något.. min lilla dougie som jag varit kär i sen jag var 11.. 
älsklingen.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback