It's not always easy but I'm in forever

har sån där dag då jag bara lyssnar på mcfly, tittar på massa videos osv och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen för jag älskar dom så mycket.. så är jag i stort sett varje dag dock men ibland har jag dagar då jag är lite extra 'emotionell'. så här är några videos som alla borde kolla på bara för att liksom.

alltså titta bara på dom.. hur söta är dom inte? herregud, danny är ju fan yngre än vad jag är nu där! 


lätt en av världens bästa låtar. by miles. så jävla fin! och historien bakom och danny är så fin och har en röst som en gud och åh! sen vill man ju bara dö över hur otroligt stolt tom ser ut under hela låten. och när han ställer sig och klappar på slutet, aw


när jag först blev ett fan av mcfly 2006 så tittade jag på den här videon säkert minst 20 gånger per dag. och det kan faktiskt vara den här videon som gjorde att jag blev stört kär i dougie. älskar hans blyga lilla jag och hur han kollar upp på danny hela tiden för stöd och ba åh


det är fysiskt omöjligt att lyssna på denna låt utan att bli tårögd. tom skrev låten till en början om bandet 'another year over and we're still together, it's not always easy but I'm in forever', men sen så blev det en kärlekslåt istället. men den handlar fortfarande om mcfly och jag bara älskar hur de har ändrat texten till 'it's not always easy but mcfly's here forever'.. tror ungefär varenda jävel blir tårögd under konserterna just då, inklusive mcfly själva


live versionen av den här låten är också en sån där låt man inte kan lyssna på utan att vilja fälla en liten tår. får mig bara och tänka på hammersmith tidigare iår då jag och elin såg mcfly. så låten får mig och sakna det och elin så otroligt mycket

JAG ÄLSKAR MCFLY SÅ MYCKET ATT JAG AVLIDER HJÄLP MIG


btw, ifall någon undrar så kan jag ju tala om att jag fortfarande inte fått 'unsaid things' (mcfly's bok).. men tror ni jag dör eller? vill ba ha den NU. och den har tydligen varit i danmark i typ fyra dygn nu, skicka den förfan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback