Impericon never say die tour

igårkväll var ju jag och käraste jennifer på impericon never say die tour där 8 band skulle spela (dock spelade bara 7, varför vet jag ej) men jag gick mest för blessthefall och we came as romans. blev lite halvt failat dock för det blev över en timme försenat så vi fick stå där ute vid korridoren (ni som varit på frysen förstår) i seriöst över en timme. man ville ju dö litegran.

banden var iallafall asgrymma och även fast jag inte hade lyssnat på de något innan så tyckte jag att for the fallen dreams och obey the grave var asgrymma. så dem har jag börjat lyssna mer på nu. sen var ju såklart blessthefall och we came as romans grymma med! high fivade beau samt rörde hans svettiga hår, det var mys.
eftersom giget började mycket senare än vad de skulle och att det var så många band så slutade de inte förräns vid halv ett vilket betydde att jag inte var hemma förräns ca halv två.. lagomt kul när man ska upp till skolan halv sju, hahah men det är det värt!
efter giget träffade vi ingen mindre än lou cotton.. och ja jag ser ut som någon slags jättepadda, I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback