I'm a walking travesty

hade ju inte världens bästa morgon idag kan jag ju tala om.. började med att jag endast fick ungefär 3 timmars sömn, såg ut ungefär som shrek även fast jag hade fixat iordning mig och så fick jag reda på att mamma på något vis hade fått med sig min plånbok med mitt matkort och alla mina pengar med sig. så då fick jag reda på att jag inte skulle kunna käka lunch i skolan, kult. men eftersom jag har så fina vänner så fick jag låna pengar av dom.

otroligt skönt att inte ha några viktiga inlämningar så att jag bara kan ta det lugnt hela kvällen utan att stressa för några uppgiter till skolan. efter middagen ska jag titta på casper möter wendy och senare ikväll är finaste danny jones på tv. men nu ska jag käka!
random bild jag redigerade, javisst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback