Random nattbloggning

fick ba för mig att uppdatera såhär halv två på natten. 
nä men de senaste dagarna har jag.. ja vad har jag gjort? spenderat tid med el johannis, vi har fikat (x2), gått på bio, mellandagsrean och lite så. fikade även med theo idag (så jävla mycket fika!!!). och resten av tiden har jag spenderat framför datorn med skins. dock så har jag kollat klart på andra generationen nu så vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. skulle vilja börja kolla på misfits igen men det känns som att allt ba kommer förstöras nu när nathan inte är med längre.. funderade även på att börja kolla på american horror stories igen men det är ju så jävla läskigt och brular oftast titta på serier innan jag ska gå och lägga mig på nätterna så hahah nej..

alltså vad är det här inlägget ens? hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback